بعد از تدوین سند مارکتینگ 360  و انتخاب پیام و مخاطب مناسب ، یکی از موثر ترین راه های نمایش انتقال پیام و تاثیر گذاری روی مخاطب تبلیغات محیطی است. اهمیت این نوع رسانه سبب شده است که سهم این نوع رسانه در ذهن مخاطب بعد از تیزر تلویزیونی رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد. با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.

سازندگان و شرکت های ساختمانی با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.

گروه توسعه ارزش آرنا با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ، امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده و ملی دارا است. از این رو گروه توسعه ارزش آرنا به طور کاملا تخصصی بر روی این بخش متمرکز شده و با ایده های نو و خلاق ، محصولات و برند مورد نظر را به مخاطب خاص معرفی نماید.

برخی از محل های انتقال پیام در تبلیغات محیطی عبارتند از :

  • عرشه پل های سطح شهر
  • بیلبوردهای سطح شهر ( حجمی و مسطح )
  • فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو تهران و شهرستان ها ( تابلوهای دیواری داخل ایستگاه ها، تابلوهای داخل واگن ها، گیتهای ورود و خروج، دیوار جداکننده حریم ریلی و دستگیره های داخل واگن ها )
  • تابلوهای سر در فروشگاه های عرضه مستقیم کالا

فروش مجتمع های تجاری

فروش مجتمع های اداری

پیش فروش مجتمع های تجاری

فروش مجتمع های مسکونی

بهره برداری از مجمتع های تجاری

مدیریت بهره برداری ساختمان

بازاریابی ساختمان

بازاریابی و تبلیغات ساختمان

تبلیغات ساختمانی