مصاحبه بولتن نیوز با جناب آقای دکتر عصاریها

متن مصاحبه

گروه توسعه ارزش آرنا گروهی پیشرو در حوزه بازاریابی و فروش پروژه های کلان ساختمانی در ایران می باشد که پاردایم جدیدی را در خلق ارزش افزوده برای سازندگان و شرکتهای ساختمانی ایجاد نموده است. به گفته جناب آقای دکتر عصاریها (مدیر گروه توسعه ارزش آرنا) در رویکردهای سنتی، ابتدا یک پروژه ساختمانی به اتمام می رسید و سپس با کمک مشاورین املاک و به سهولت به فروش میرفت اما پس از بحران اقتصادی جهانی سال 2008 و نیز رکود شدید بازار مسکن در ایران، این رویکرد سنتی دیگر کارکردی نداشته و وجود انبوهی از پروژه های خالی و به فروش نرسیده تاییدی بر این مسئله است.

در پاردایم نوین و در رویکرد توسعه ارزش، زنجیره ارزش کاملی از فرایندهای تدوین طرح توجیهی، اقتصاد مهندسی، مدیریت ریسک، تحقیقات بازار، برندینگ، مارکتینگ، تبلیغات، مهندسی فروش و نیز مدیریت بهره برداری به سازندگان و شرکتهای ساختمانی ارائه میگردد. در این پارادیم ، سازه مطابق با نیاز جامعه هدف ساخته شده و هویت برند سازه متناسب با ایشان تدوین میشود. متناسب با برند سازه، پروسه مارکتینگ 360 و انتقال پیام صورت گرفته و به همین دلیل جامعه مخاطب به درستی واکنش نشان داده و نسبت به انجام فرایند خرید اقدام می نماید.

گروه توسعه ارزش آرنا با همین رویکرد و بازاریابی تخصصی ساختمان قادر است پروژه های کلان به اتمام رسیده را نیز با حداکثر ارزش افزوده و در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش برساند.