مفاهیم بازاریابی و تبلیغات در صنعت ساختمان- بخش هفتم
چند راه براي تشخیص جدید بودن پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی وجود دارد:
- تارگی در مقایسه با پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی موجود
- تازگی بنا برشرایط قانونی: بعضی از کشور ها پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی را تا شش ماه پس از توزیع، پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید تلقی می کنند.
- تازگی از نظر شرکت
- تازگی از نظر مصرف کننده
فرایند توسعه پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید
هر شرکت به دو روش می تواند پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید به دست آورد:
- مالکیت که از طریق خرید شرکت دیگر، گفتن حق امتیاز انحصاري یا اجازه تولید پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی شرکت دیکر یا فرد دیگر صورت گیرد
- استفاده از بخش هاي بازاریابی و تحقیق و توسعه شرکت که به منظور تاکید بر ایجاد پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید است. البته به دلایل مختلف ممکن است در آینده موفقیت شرکت در توسعه پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید مشکلتر باشد؛از جمله:
- کم بودن ایده هاي مهم در مورد پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید
- بازارهاي خردشده
- رشد سریع محدودیت هاي قانونی و اجتماعی
- گرانی فرایند تولید پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی جدید
- کمبود سرمایه
- کوتاه بودن عمر پروژه های ساختمانی شامل مجتمع های تجاری، مجتمع های اداری و مجتمع های مسکونی موفق